Med Gud på vejen
”Vær ikke tøvende i jeres iver”, skriver apostlen Paulus til sine kristne venner i Rom. Det kan nu let være tilfældet. At vi holder os tilbage, for at andre ikke skal tro, at vi er fanatiske. ”Vær brændende i ånden”, siger han, og det kan man jo kun være, hvis der er gået ild i én. I går hørte vi om en kvinde, som det gik sådan for, så hun måtte tjene Herren.
Vi må bede om, at det samme må ske med os.